.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعوت اصلاح‌طلبان ازميرحسين بازارگرمي براي خاتمي

از ميرحسين موسوي در دوره‌‌هاي گذشته دعوت واقعي به‌عمل آمده بود، اما وي صلاح دانست كه كانديدا نشود، ولي دعوت كنوني دروغ و بازارگرمي بيش نيست.
فارس: عضو فراكسيون اكثريت مجلس گفت: ميرحسين عاقل‌تر از آن است كه هدف اصلاح‌طلبان را براي دعوت از خود نداند؛ چراكه دعوت از وي، دروغ و بازارگرمي براي خاتمي است.

مهدي كوچك‌زاده نماينده مردم تهران در مجلس گفت: از ميرحسين موسوي در دوره‌‌هاي گذشته دعوت واقعي به‌عمل آمده بود، اما وي صلاح دانست كه كانديدا نشود، ولي دعوت كنوني دروغ و بازارگرمي بيش نيست.

وي در ادامه گفت: قطعا مير‌حسين موسوي عاقل‌تر از آن است كه قصد اصلاح‌طلبان و شعار‌دادن آنها را به نفع خود نداند.

عضو فراكسيون اكثريت مجلس خاطرنشان كرد: خاتمي قصد دارد وارد عرصه انتخابات شود و از ابتدا همين نيت را داشت، ولي بيان عدم ورود به عرصه نوعي كار تبليغاتي است و خواهيم ديد كه وي در نهايت كانديدا مي‌شود.

كوچك‌زاده پيرامون تعدد كانديدا در جريان اصلاحات گفت: همان‌طور كه همه مي‌دانند كروبي از ابتدا قصد شركت در انتخابات را داشته و بارها نيز گفته به نفع كسي كنار نمي‌رود و در كنار وي خاتمي نيز مطرح است.

وي در پاسخ به اينكه وضعيت اجماع در جبهه اصولگرايان در چه وضعي است؟ گفت: اجماع زماني مطرح مي‌شود كه چند كانديدا مطرح باشند اما در جبهه اصولگرايان تا به حال هيچ‌كس به عنوان كانديدا مطرح نشده و تنها گزينه در بين اصولگرايان هم آقاي احمدي‌نژاد است.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس در ادامه گفت: همچنين هيچ كدام از اقايان لاريجاني و قاليباف قصد شركت در انتخابات را ندارند و تمايلي به ورود به اين عرصه ندارند.

كوچك‌زاده در پايان افزود: آمدن ولايتي نيز همچنان كه وي اعلام كرده حقيقت ندارد و بعيد بدانم كه وي وارد اين كارزار شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.